50 kaarsjestocht
11 juli 2022 - Sambeek, Nederland
Welkom op de reisblog van mijn wandeltocht!
Vandaag, maandag 11 juli, start ik met mijn 50 kaarsjestocht. Het eerste kaarsje brand ik op mijn 49ste verjaardag bij mijn ouders in Haps, in het huis waar ik geboren en getogen ben. In 15 etappes ga ik een "memory lane" lopen, om uiteindelijk een jaar later op mijn 50ste verjaardag, het 50ste kaarsje te branden in Sambeek, bij ons thuis.
Omdat ik de afgelopen 49 jaar mijn levenspad niet alleen belopen heb, ga ik dat nu ook niet alleen doen. Elke etappe zullen er mensen met mij meelopen en samen met hen hoop ik weer mooie nieuwe herinneringen te gaan maken. Na elke wandeling zal ik hier verslag doen en foto's plaatsen.
Wil je mijn 50 kaarsjestocht volgen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!
Lijkt het je leuk om ook een keer mee te wandelen? Dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Silvia
Foto’s
1 Reactie
-
Reislogger:12 juli 2022Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
